Translate

20 oktober 2006

Salamander


Så vacker syn i morse: Bian drog iväg till jobbet i den läckra bilen, som passar henne perfekt. Synd att sommaren är över, annars hade den fått vara rekvisita i en massa fina foton. Med henne naken på motorhuven - mmmmmm :)... På eftermidda'n hämtade hon barnen och åkte iväg på shopping med dem alldeles på egen hand, som om det var den självklaraste sak i världen. En ödla till barnens akvarium blev det.
Sedan blev det kväll och JAG fick köra den :) Fick skjutsa in henne till sta'n för att dejta losern* som ÄNTLIGEN lyckats komma upp till Stockholm efter sex månaders försök - och några timmar senare fick jag glida in genom nattlivssta'n ÄNNU en gång, för att plocka upp henne och ta henne med hem, medan texten till Fastball "The Way" trängde sig fram ur djupa minnesvrår... "They just drove off and left it all behind 'em"... Mmm, man fick kämpa bra för att svänga av motorvägen på hemmaavfarten istället för att bara fortsätta ut i europa...

*internskämt. Ända sedan jag en gång påpekade för honom att han var i en lose/lose-situation tror han att jag kallar honom loser. Så, OK, jag får väl göra det då ;)

Inga kommentarer: