Translate

24 september 2006

Patriciagryning


...och på Patricia stannade vi som vanligt ända tills lördag blev söndag. Det blev en riktigt kul natt - trots att jag var nykter igen (så skönt att ha en bil i närheten när man ska hem) och trots att vi missade alla presentutdelningar. Jag fick kramar och gosig dans av Maria, jag fick vara vara stöd åt en liten pojke som tyckte det var skrämmande att stå så nära en massa Hotta Brudar Från... Täby, jag fick komplimanger för min förmåga att stå ut med alla trots att jag var nykter - och jag fick se en tutte! :)... Och när natten varit över i en halvtimme utan att delar av sällskapet gått att återfinna fick jag även glädja mitt grävlingstotem med att leta fram ett mobilnummer på under kvällen undermedvetet uppsnappade ledtrådar... Vi kom hem någon gång efter fyra och sedan... tja... dessa fyra nattliga timmar var nog egentligen allt som hände denna söndag - resten var nog mest sömn, förrutom någonstans mitt i då vi vaknade till lagom mycket för att Maria skulle kunna ta med Hampus och Elvira på kalas på Barnadiset och jag gick med Linus på Ju-Jutsun...

Inga kommentarer: