Translate

18 augusti 2006

Ännu en sommardag


Det är visst inte riktigt slut på sommaren ännu.
Fredagen blev en varm och solig dag på Skansen, bara jag och barnen. Hann även med att träffa en alldeles ny vän några minuter och sedan bar det iväg till Snaps där jag fick ta ett glas vin tillsammans med Maria och Robert medan barnen lekte på Medborgarplatsen - kul upplevelse att ha en massa barn med sig in på krogtoaletten också :) Hampus ville inte låsa dörren, så jag stod utanför och vaktade. Någon hade så bråttom in att han ändå fick upp dörren samtidigt som jag sa att "det är upptaget". "Nää, det är ju ingen här", svarade han oförstående innan han sänkte blicken nedanför 1,20 - "Jo, jävlar, det är en LITEN kille här inne!!!" konstaterade han sedan med fascination och när jag sa att det var min skulle jag förstås direkt få high-five och blev snabbt utnämnd till stans coolaste pappa av hela juryn vid pissoaren - Maria fick visst nån liknande utmärkelse när hon hade alla tre med sig i släptåg in på damtoaletten.

Inga kommentarer: