Translate

16 april 2005

Tomt

Har massor att skriva om nu... kommer på nya uppslag varje dag på väg till jobbet... men jag hinner aldrig med att formulera det eller få någon struktur på det - och dessutom har det varit en massa JOBB på jobbet på sista tiden :(

Nåväl... tar och skriver en liten minneslista här nu iaf., så får vi se vad som händer:
* Mummil
* RAOK+ &MIG
* 6th
* Omorfi (hah, nu blev någon nyfiken - men det var bara en liknelse.)
* Big Up
....åsså en massa mer som jag inte ens orkar komma ihåg just nu.

Ett tag funderade jag t.om. på att använda bloggen som en dagbok.
I så fall: Idag vaknade jag klockan 6.00, 6.09, 6.18 och 6.27... gick upp 6.27... Tog med Vira och skjutsade Maria till jobbet klockan 6.55, hemma 7.05... gav barnen frukost klockan 7.40, gjorde dem iordning efter klockan 8 och lämnade Linus i skolan 8.29 och Hampus och Elvira på förskolan klockan 8.40...
Kom till jobbet klockan 8.50, tog fikakvart mellan 9.00 och 9.40 - och sedan var det slut på det roliga... Utskick på måndag, så jag var tvungen att göra i ordning en hel hög med ritningar för Stadsteatern Kv Skansen 23 hus T. Det tog tid. Hela arbetsdagen, faktiskt. Med avbrott bara för att göra jobbet åt hon som hon inte klarar det själv.

Äh, det var ganska tråkigt att skriva dagbok, faktiskt... tänkte ju åtminstone få nämna det hastigt bildade medborgargardet som uppstod ikväll då vi jagade en påtänd biltjuv... eller hur bra det går med badrummet - kommer vara i användbart skick på söndag, minsann... eller hur uppskattat det är med en messengervän som släpar en igenom den tunga arbetsdagen... eller hur god middag Maria trollade ihop av ingenting ikväll, så jag för en kvälls skull slapp åka till Maxi och komplettera... eller hur mycket jag borde gå och sova nu... eller...

Äh, vafan.

Inga kommentarer: