Translate

21 april 2006

Håller the look of 2003

Tredje gången gillt!

Bian är inte inne här så ofta... faktiskt så sällan att hon mellan varje inloggning hinner glömma varfördet står som det gör i minapersonfakta. Varje gång blir hon lessen för att det står att jag är 'singel'... Så, dags att förklara för världen: Det är ju ett skämt!Ironi! En drift med kategoriseringar. Såhär: Jag börjar med att ange personligheten till 'allvarlig', sedan är jag så allvarlig att jag anger intresse: Politik, men Politik: bryr mig inte... "hmm", tänker den uppmärksamme, "Något skumt här..." och så avslutas parodin med: Boende: med flickvän, Civilstatus: singel... "Gotcha!", säger den uppmärksamme, "du bara driver med oss!". Comprensibile facilimente per personas intelligente - men bara om man läser allt. De flesta verkar inte vara intresserade av något annat än civilstatusen. Många förvirrade gästboksinlägg har det blivit under åren - Men NU är det slut med det :) Nu är jag äntligen sambo, både IRL och i Lunarvärlden, så var vi av med det gamla skämtet.

Annat som börjar bli gammalt är min presentationsbild... Kanske dags att uppdatera den? Här nedan är fyra alternativ från de fyra senaste åren. Vilken ska jag välja? Vilken är mest jag?

Inga kommentarer: